• Skal din virksomhed være mere synlig på sociale medier?
  • Synes du, at det tager for lang tid at poste?
  • Er det svært at lave gode opslag?
  • Glemmer du at poste i flere måneder?
  • Tænker du, at nu skal du få gjort noget ved det?

Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående, og du gerne vil gøre noget ved det, med en minimal indsats, så skal du prøve vores digitale markedsføringsassistent.

SoMe Assistant screenshot examples

Hvordan?

Når du opretter din konto, besvarer du nogle få indledende spørgsmål og forbinder assistenten til dine sociale medier. Med AI og viden om markedsføring genererer og planlægger assistenten så relevante opslag tre måneder frem. 

Assistenten laver opslag med billeder, tekst og din visuelle identitet inkorporeret. Du kan justere og fjerne individuelle opslag, hvis du ikke er tilfreds, samt ændre på rækkefølgen.

Assistenten poster opslagene automatisk og vil løbende stille dig spørgsmål og komme med forslag for at have opslag klar. Den overvåger også respons og hjælper med at følge op på potentielle kunder.

Prøv assistenten

Få gode og effektive opslag på dine sociale meder, som kan lade dig komme i kontakt med nye kunder.

Fordele:

  • Gør dig synlig på sociale medier
  • Laver effektive opslag med minimal indsats
  • Skaffer nye kunder eller medarbejdere
  • Sparer tid

Ja, tak jeg vil prøve assistenten gratis

Jeg har allerede en konto, så tag mig i stedet blot direkte til app'en.

PostProposal

Spørgsmål: Skal I til nogen kurser?

Svar: Ja, vi skal videreuddannes i det nye bygningsreglement på torsdag

Systemet generer vha. baggrundsviden om murervirksomheden og AI et LinkedIn opslag ud fra svaret ovenfor. Assistenten har indbygget viden om hvordan håndværksbranchen kan markedsføres på sociale medier alt sammen med fokus på at gøre virksomheden synlig på nettet.

Assistenten har i dette tilfælde lavet både teksten og billedet.